Mesin SG-2000 Teknologi Hidroterapi Yg Bertaraf Tinggi Di Seluruh Negara

Wednesday, October 16, 2013

No comments:

D'Tropical Spa Hydrotherapy Kini Di Buka

SG2000 HOME SPA TERBUKTI BERKESAN

INFO KESIHATAN TUBUH BADAN KITA

HOME SPA

DEMO BUBLE SPA

OUR SERVICES

OUR SERVICES

Mandian Buih Ultrasonik -15 minit RM35

Sebagai pembukaan kedai, kami menawarkan anda harga yg bergitu murah utk anda semua rasai kenikmatan urutan buih yg kaya dgn ozon hidroterapi, memberi kerehatan pd fizikal,mental dan emosi. Kemulusan kulit terserlah dgn aromaterapi dan garam yg berkualiti tinggi. Mandian buih

Ultrasonik ini boleh di rasai oleh semua golongan tidak mengenal usia bermula dari peringat kanak-kanak sehinggalah warga emas.

" AURA ANDA IMPIAN KAMI "

" AURA ANDA IMPIAN KAMI "

INGIN MEMILIKI SPA SENDIRI?

Kami telah menerima banyak feedback yg positif & memberangsangkan dari kengkawan kami yg telah berjaya membuka SPA seperti kami. Ternyata mandian buih ultrasonik ini memberi kelainan dan begitu berkesan terutama dlm merawat & memulihkan kelesuan diri. Ramai yg bertanyakn bagaimana utk MEMBINA SPA DI RUMAH?

Ciri Spa ditempat lain:
1. Memerlukan tukang urut
2. Ambil masa yg lama 1-2 jam
3. Hiasan spa yg mewah

Sebenarnya, anda tidak perlu seperti ciri-ciri di atas. kami boleh jadikan impian anda satu kenyataan. Ianya mudah,murah dan luar biasa.

Ciri SPA KAMI :
> Mempunyai efeks 1 jam urutan profesional
> Hot Spring
> Water Fall
> Relaxing &rejuvanating
>Mempunyai kesan penyembuhan utk pelbagai
penyakit
>Murah & seumur hidup
>Boleh dibawa ke mana-mana
>Masa yg singkat (cuma 15-30 minit utk SPA yg luar
biasa!)
>Boleh diguna seisi keluarga sepanjang masa

ANDA CUMA PERLU INI UTK BINA 1 SPA DI RUMAH :

1. SG-2000 - Home Spa Machine

1. SG-2000 - Home Spa Machine

2. Moya Essential Bath Oil

2. Moya Essential Bath Oil

3. Moya Spa Salt

3. Moya Spa Salt

4. dan Bath Tub

4. dan Bath Tub

PAKEJ RAWATAN SPA

15 minit adalah jangka masa yg dicadangkan oleh pakar, sistem tubuh menerima kebaikan urutan teraputik sepenuhnya & setiap mandian mampu menjana kesan kebaikan ke seluruh tubuh.

Pakej Dewasa RM35
Pakej Kanak-Kanak RM20

Promotion
Percuma 2sesi mandian rawatan dgn 5x mandian
Percuma 1sesi mandian rawatan dgn 3 kenalan anda

SPA (15minit) = Urutan Tradisional (1jam)

BUAT TATAPAN ANDA...

MURAH!!..MURAH!! EFEKS LUAR BIASA

Bina lah SPA idaman anda di rumah..nikmati kenikmatan spa setiap hari tanpa ragu-ragu.

Hubungi kami utk ketahui lebih lanjut.
D TROPICAL SPA HYDROTHERAPY
012-3842748 / 012-9800670

3 cara tangani Stress

3 cara tangani Stress
Stress boleh terjadi apabila seseorang itu mempunyai jadual harian yang terlalu padat di tambah pula dengan pelbagai bebanan fikiran. Ini menyebabkan seseorang itu mudah letih, tidak tenteran, kurang semangat dan tertekan sehingga menyebabkan sakit kepala. Sekiranya tidak diatasi segera, ia boleh menyebabkan tekanan darah meningkat dan kajian menyatakan stres adalah pencetus kepada 1000 jenis penyakit yang lain.
Atasi stress dengan 3 cara di bawah. Ia mampu membuatkan hidup anda kembali ceria dan bertenaga :

1)Khasiat aromaterapi - Aromaterapi mampu memberikan ketenangan fikiran kepada seseorang. Lavender bukan saja berbau harum, malah ia mampu memberikan ketenangan dan membuatkan anda lebih relaks.

2)Bercuti - Dengan urusan kerja & rumahtangga serta terdedah kepada hiruk pikuk di kota metropolitan membuatkan anda mudah menghidapi stress. Apa kata anda 'lari' seketika dari kesibukan dan berikan masa untuk diri dan nikmatilah bunyian air terjun, merasai alunan desiran ombak atau bermanja di kolam air panas. Tinggalkan segala masalah seketika dan berehatlah. Sesuai berehat, fikiran anda akan lebih tenang dan bersedia menguruskan urusan kerja dengan lebih efektif.

3)Urutan Refleksi - Lakukan urutan di titik tertentu pada kaki yang boleh membuatkan anda rasa nyaman & tubuh lebih rileks. Titik-titik pada tapak kami mempunyai fungsi tertentu dan berkait rapat dengan organ-organ dalam badan. Dengan hanya mengurut kaki beberapa minit, tubuh anda pasti bertenaga dari kepala sampai ke kaki.

info Ringkas Mandian Buih Ultrasonik

15 minit dalam tab mandian, buih-buih anion beraromaterapi akan mengurut setiap titik pada tapak kaki. Malah, ia turut mengurut badan pada 320 titik akupuntur serentak lalu memberi efek kerehatan dan menghilangkan kepenatan. Luangkan masa, spa D'Tropical Spa Hydrotherapy akan mengingatkan anda pada keindahan mandi air terjun, mandi laut dan mandi di kolam air panas SERENTAK PADA SATU MASA. Tak percaya ? Cubalah..